lördag 28 juli 2012

Teenage Dirtbag

att jobba hela tiden nu för att kunna leva sen. så himla himla tråkigt. men det är det jag gör. det känns som om jag bara jobbar och jobbar. äter och sover. ibland springer jag men knappt nått. jag är supertrött hela tiden.
det är som skulle bli en så rolig sommar. slutat skolan och alla bara " oh äventyren börjar" fast man själv bara "oh jobba..."
jag började jobba måndagen efter studenten och sen har jag varit ledig max tre dagar på raken. typ en gång.
men jag tänker hela tiden pengar.
pengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengarpengar.

för ni förstår. om man planerar att fara runt hela jorden på äventyr krävs väldigt mycket sånna. och jag spara allt jag jobbar ihop och planerar och drömmer mig bort.

jag och Natalie ska nämligen till LONDON snart! omfg så sjukt fett. vi bara bestämde oss och bokade. fem hela dagar ska vi vara där och bo på sunkhostel och utforska londons gator. det ska bli så himla roligt så jag dör snart kan-inte-vänta-längre-döden.
 jag tänker att jag ska jobba i sälen i vinter. hoppashoppas. annars vet jag inte vad jag gör. jag vill inte uppleva en till vinter i linköping.
 ...sen tänker vi nog åka till min fasters gård i östra usa. och rida hästar, paddla kajak, amerikaniseras  och göra långa utflykter. och vara där lääääänge.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar